Radson inspireert eindgebruikers met consumentenwebsite

Renovation needs Inspiration’ is het centrale thema van de consumentenwebsite die Radson onlangs heeft gelanceerd. De Europese producent van radiatoren en vloerverwarming wil via dit nieuwe digitale platform eindgebruikers de helpende hand bieden bij hun bouw- of renovatieplannen. De website biedt met foto’s, filmpjes en interactieve tools volop informatie en inspiratie voor de keuze van de juiste radiator.

Op de website www.radson.com/nl/ zijn de antwoorden op veelvoorkomende vragen geïllustreerd met realistische interieurfoto’s in diverse settings. De website bevat daarnaast filmpjes en verschillende interactieve tools, zoals de Radson-app en een handige showroom-locator. De website is opgebouwd rond twee belangrijke pijlers: stijl (modern, klassiek, retro, landelijk) en ruimte (woonkamer, keuken, badkamer, etc). Hierdoor kunnen consumenten de gewenste informatie snel terugvinden. In het najaar wordt de website uitgebreid met de blog ‘RadsonSfera’. Ook in deze blog geeft Radson straks antwoord op de meest uiteenlopende vragen en profileert het zich als dé expert in haar vakgebied.
Professionele gebruikers, zoals installateurs en architecten, kunnen voor producttechnische informatie, de productcalculator en het Radson-loyaliteitsprogramma ook nog steeds terecht op www.radson.com/nl.

radiator

‘Renovation needs Inspiration’
Wie gaat bouwen of verbouwen moet veel belangrijke keuzes maken. In dit beslissingsproces laten consumenten zich niet langer alleen bijstaan door specialisten. Zij informeren en oriënteren zich graag eerst op internet alvorens tot actie over te gaan. ‘Waar dien ik rekening mee te houden bij het vervangen van mijn oude radiatoren?’, ‘Welk type radiator past in mijn ruimte?’ of ‘Hoe combineer ik een kleurrijke radiator in mijn interieur?’ Het is slechts een greep uit de vele vragen waar (ver)bouwers mee worstelen. “Wie een nieuwe verwarmingsinstallatie plaatst, zit met veel vragen. Daar willen wij bij Radson een antwoord op geven”, aldus Stefan Ramos, Brand Marketing manager bij Rettig ICC, het moederbedrijf van Radson.

Over Radson

Radson is in 1966 opgericht als een familiebedrijf. Inmiddels is het al decennialang een toonaangevende Europese producent van hoogkwalitatieve radiatoren en vloerverwarming. Als totaalaanbieder van verwarmingsoplossingen hanteert Radson een full range-benadering. Sinds 1990 maakt Radson deel uit van de Finse Rettig Group. Met een jaaromzet van circa 640 miljoen euro, een jaarlijks productievolume van 9 miljoen radiatoren en een personeelsbestand van 3.000 werknemers, bekleedt de businessunit Rettig ICC wereldwijd de nummer één positie als belangrijkste producent van radiatoren en vloerverwarming. Deze positie wordt ondersteund door een aantal sterke internationale zustermerken (Purmo, Finimetal, Vogel & Noot, Myson), pan-Europese marketingactiviteiten en door een veelzijdig en innovatief productaanbod. Kijk voor meer informatie op www.radson.com.

 

About Author

You May Also Like

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *