Om mensen met smaak te helpen bij het vinden van hun ideale keuken heeft SieMatic haar volledige leveringsprogramma ingedeeld in drie lifestyles: Pure, Classic en Urban. Deze laatste werd als belangrijkste innovatie geïntroduceerd op de recente internationale meubelbeurs in Keulen.
SieMatic keukens worden verkocht in meer dan 60 landen ter wereld. Uiteraard hebben alle showrooms en SieMatic Flagship Stores hun best gedaan om als eerste de veelbesproken nieuwe Urban keuken prominent in hun presentatie op te nemen.
Er kan maar een de eerste zijn. Mandemakers Keukens heeft de primeur.
Vandaag werd de SieMatic lifestyle Urban officieel gepresenteerd door SieMatic CEO Ulrich W. Siekmann, die hiervoor speciaal naar Nederland kwam. Een gebaar dat aangeeft hoe belangrijk de Urban collectie is voor het wereldwijd succesvolle keukenmerk.
Mandemakers Keukens, net als SieMatic een familiebedrijf, is in 35 jaar uitgegroeid tot een van de belangrijkste spelers op de Europese keukenmarkt. Een van de redenen voor dit succes is dat men elke consument de ideale keuken kan aanbieden. In elke prijsklasse. Met SieMatic beantwoordt Mandemakers Keukens aan de wensen van de meest kritische doelgroep die de hoogste kwaliteit en prijswinnend design in huis wil hebben.
SieMatic heeft de economische crisis overleefd zonder haar heil te zoeken in prijsaanbiedingen. Dat kenmerkt de kracht van een groot merk. De filosofie van SieMatic is tijdloze elegantie. Dat is ook herkenbaar in de nieuwe Urban collectie.
Vernieuwend design maar zonder de praktische eigenschappen uit het oog te verliezen. Een SieMatic keuken moet minstens 20 jaar mooi en functioneel blijven.
Het ontwerp wordt volledig afgestemd op de gebruikers. Desgewenst kan de klant de lifestyle van de keuken consequent doorvoeren in het totale interieur. Ook daar maakt de SieMatic adviseur bij Mandemakers Keukens graag een compleet ontwerp voor.